مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 19:152023-08-29اجتماعي

تردد روان و بدون معطلی زائران در مرز شلمچه 


فرمانده یگان های ویژه فراجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: تردد در مرز شلمچه روان است و زائران بدون معطلی و هیچ گونه مشکلی در حال تردد هستند.

  - ایسنا/خوزستان فرمانده یگان های ویژه فراجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: تردد در مرز شلمچه روان است و زائران بدون معطلی و هیچ گونه مشکلی در حال تردد هستند.

  سردار حسن کرمی، در حاشیه بازدید از مرز شلمچه که امروز (7 شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی فرا رسیده و همکاران ما همانند سال های گذشته خدمت رسانی خود را بی منت برای زائران در طبق اخلاص می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مهمترین وظیفه یگان ویژه در ماموریت اربعین حسینی انتظام بخشی، امنیت و کنترل گذرنامه است ولی کارکنان پلیس برای خدمت رسانی به زائران از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

فرمانده یگان های ویژه فراجا ضمن تقدیر از خدمات رسانی خالصانه ماموران پلیس، گفت: معونیت و اخلاصی که در زائران مشاهده می شود یقینا اندوختن سرمایه برای عاقبت به خیری و آخرت است.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس با روحیه و انگیزه بالا در حال خدمات رسانی به زائران هستند، افزود: تردد در مرز شلمچه روان است و زائران بدون معطلی و هیچ گونه مشکلی در حال تردد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان و بدون معطلی زائران در مرز شلمچه 

تردد روان و بدون معطلی زائران در مرز شلمچه